Wednesday 1 May 2013

Haul: Long time ago...



   M-am hotărât să postez acest haul până la urmă. Teoretic, era haul-ul lunii ianuarie, dar, din cauza absenţei pe acest blog, îl postez tocmai acum. 
   Îmi cer scuze pentru întârzierea, destul de mare, dar ştiţi cum e... lipsa timpului, neprevăzutele...
   Acum mult timp, am profitat de oferta de la Elf, 20% reducere, şi mi-am cumpărat câteva chestii, în rest, am cumpărat diverse lucruri, mai mult sau mai puţin necesare, de prin magazine total banale.
   Fără să mai lungesc vorba inutil, daţi click pe continuare pentru a vedea ce am de spus despre fiecare produs în parte. 



   De la Elf mi-am cumpărat  trei chestii: rujul Classy, batonul corector în nuanţa Rosy Beige şi un creion tratament pentru ten. Luciul de buze nu era al meu.

   La început, nu puteam să-mi dau seama dacă acest creion tratament e bun de ceva. Acum, după ce l-am folosit o perioadă mai lungă, aş zice că se vede o diferenţă micuţă. E ok, dar din punctul meu de vedere, nu poate să lupte prea bine împotriva unor coşuri mai afurisite. Poate are efect în cazul în care apare câte un coş mic şi trist, din când în când.
 
   În privinţa rujului, trebuie să spun că urăsc site-ul celor de la Elf! De ce nu actualizeaza imaginile alea, sau să facă ceva! Mi se pare stupid să cumperi un ruj, ştiind că e o anumită culoare, şi când vine acasă, te trezeşti cu ceva total diferit. Nici măcar nu e prima dată când mi se întâmplă. La fel a fost şi cu Gypsy, care era muuult mai deschis faţă de culoarea reală.
   Şi de această dată, culoarea nu are absolut nicio treabă cu cea de pe site. Când am vazut-o, mi-a căzut faţa. Cumpărasem şi pentru alte două prietene şi după culoare, părea să fie Gypsy. Credeam că am comandat greşit. Mie personal, îmi place culoarea, până la urmă. În ambalaj seamănă cu Gypsy, iar pe buze, aduce cu Flirtatious. Mă aşteptam totuşi, să fie mai deschis, pentru că asta voiam eu, de fapt.
 
   Creionul corector l-am cumpărat într-o nuanţă mult mai închisă. Am văzut că toţi voiau Rosy Beige, şi am stat eu aşa şi m-am gândit „Băi... eu nu am faţa chiar atât de albă. Ăsta ar trebui să mi se potrivească.”. Greşit! Mi-am subestimat culoarea tenului. Chiar sunt prea albă :)).
   Din ce am putut să-mi dau eu seama, nu e cine ştie ce. Nu acoperă nimic din ce aş fi vrut eu, motiv pentru care, nu-l voi mai cumpăra, ca să încerc şi unul mai potrivit pentru mine.

  
   În afară de aceste trei produse, am mai cumpărat două oje Golden Rose Jolly Jewels (112, 115), după care suspinam de ceva timp, un demachianta de la Bioten, pentru că l-am terminat pe celălalt, o cremă hidratantă de la Bioten (miere+cimbrişor), pe care nu o mai folosesc, deoarece cred că de la ea îmi apăreau coşuri, şi nişte inele super simpatice, pentru că îmi plac bijuteriile. :)
   Am cumpărat şi un spray pentru uscarea rapidă a unghiilor de la CE Market. E ok, nu face minuni, dar oja nu se mai strică de la cea mai mică atingere. Este prima dată când folosesc aşa ceva, deci nu ştiu la ce ar fi trebuit să mă aştept sau cu ce altceva să-l compar.



                          Facebook Twitter YouTube

post signature

1 comment:

  1. sa le folosesti pe toate cu placere
    inelele sunt adorabile..
    la fel si ojele
    pupicei :*

    ReplyDelete

Leave a comment. It makes me happy :)