Friday 31 May 2013

Swatch: Golden Rose Jolly Jewels 115



   După mult timp de aşteptat, în sfârşit, postez un swatch (primul meu swatch) la una dintre ojele Golden Rose Jolly Jewels pe care le deţin, număru 115.
   Când am văzut această ojă, a fost dragoste la prima vedere. Este superbă şi îmi doream de foarte mult timp aşa ceva, atât de mult, încât chiar mă gândeam să-mi fac una singură.
   Ştiu că există şi o ojă de la China Glaze (It's a trapeze), care arată identic!
   Vouă cum vi se pare?
   Apropo, eu am dat 9.8 lei pe ea. Pentru fetele din Galaţi, am găsit-o printr-un magazin en gros din depozit.

   After a long time waiting, finally, I manage to post a swatch (my first swatch) of one of my Golden Rose Jolly Jewels nail polishes, number 115.
   When I saw this nail polish, it was love at first sight. It's amazing and I really wanted to have one for some time now. In fact, I wanted one so badly, that I was even thinking about making one myself.
   I know there is a China Glaze nail polish (It's a trapeze), that looks exactly the same!
   What do you think about it?










post signature

8 comments:

  1. Este un vis aceasta oja.
    Imi place foarte mult.
    Pupici

    ReplyDelete
  2. Imi place mult de tot. Clar, trebuie sa imi cumpar si eu ceva de acest fel, ca tot tanjesc de ceva timp la ele.

    Pupici,
    Maria :*

    ReplyDelete
  3. Ioooiii ce faina eeee :X:X

    ReplyDelete
  4. Absolut superba :) mie imi place la nebunie colectia, din pacate...nu o gasesc :(

    ReplyDelete
  5. Superba,poate o gasesc si eu ca arata....wow
    Pupici:*

    ReplyDelete

Leave a comment. It makes me happy :)