Wednesday 22 May 2013

The Polishes Challenge: 1. One color - Mint Green

 

   N-am mai făcut o colaborare cu fetele de mult timp. Încerc să recuperez acum :)). 
  Prima temă este cea mai dificilă: o culoare. După un scurt timp de meditare, am ales oja Gabrini 348, care nu doar că îmi place ca şi culoare, dar este şi ultima ojă cumpărată. :)
   După continuare, găsiţi, desigur, mai multe poze, dar şi temele viitoare ale colaborării.


   I haven't done a collaboration with the girls in a while. Now, I'm trying to get back in this things.
   The first theme is the most difficult: one colour. After a short thinking, I have chosen Gabrini 348, which I like as a colour. Also, this is the last nail polish I've bought. :)
   Click on "Read more" for more pics, of course, and if you want to find out which will be the next themes in this collaboration.














    Nu uitaţi să treceţi şi pe la celelate fete. :)
   Don't forget to visit the other girls. :)


1.Georgia - http://giamakeup.blogspot.ro
11. Ioana's Reviews - http://ioanasreviews.blogspot.ro
17. Mihaela - http://lacquerbuzz.com

post signature

13 comments:

  1. foarte frumoasa oja verde menta :)

    ReplyDelete
  2. hehe ce dragutzzz!
    Eu am oja de la Astor culoarea Mint<3 si chiar azi in noua postare am unghiutele culoarea mint:d
    pup

    ReplyDelete
  3. Deci este pur si simplu superba uanta acestei oje. :)
    Pupici

    ReplyDelete
  4. Superba nuanta :) chiar mi-ai adus aminte ca de mult nu am mai purtat nuanta asa si am chiar doua oje asa :)

    ReplyDelete
  5. Este o nuanta foarte frumoasa de care sunt indragostita! Imi place mult a doua poza din articol! <3 Kisses, G

    ReplyDelete
  6. Ce unghiute frumoase aaaai! Arata foarte bine oja :* pup

    ReplyDelete
  7. Imi place mult nunanta ojei :-D

    ReplyDelete
  8. This is a beautiful color and wonderful pictures! I'm so happy to see this challenge take off! Thanks for participating in my creation! =D

    ~Jonochi of Just Add Polish ♥

    ReplyDelete
  9. Foarte draguta nuanta!
    http://foxxynico.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  10. Cat de frumoasa ee, ador nuanta asta! Imi plac mult pozele!

    ReplyDelete
  11. Imi place tare mult nuanta ojei :)
    Foarte frumoase pozele <3

    ReplyDelete

Leave a comment. It makes me happy :)