Friday 8 February 2013

V-Day NOTD: Hearts and dots on my nails



   Să continuie manichiurile cu tematică de sfântul Valentin, zic! :)
   Încep să-mi placă manichiurile cu punctuleţe, din câte observ :)). Plus, modelul ăsta mi-a plăcut atât de mult încât sunt sigură că o să-l mai încerc şi altă dată, fără vreo ocazie specială. E tare drăgălaş, cel puţin pentru mine. 
   
   Let's carry on with the Valentine's Day nail designs! :)
   I guess I started to like the dotted manicures. Also, I loved this design so much, that I'm definetely sure I will be doing it another time, without any special occasion. It just looks really cute, at least for me.







post signature

18 comments:

  1. Ce frumos e modelul! Spune-mi ce oja rosie ai folosit ca salivez pe aici :)) Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este Flormar U14, cu siguranta oja mea preferata :)).

      Delete
  2. cute, love is really in the air :D

    ReplyDelete
  3. Dragute inimioarele :) ti-am spus ca ador unghiile tale lungi? :X

    ReplyDelete
  4. Ce unghiute frumoase ai! Forma e super, asa le-as vrea si eu, dar se tot rup si imi dau planurile peste cap :-< Imi plac inimioarele, iar oja de pe fundal e minunataaa, ce e? :x

    ReplyDelete
  5. Vaaai ce adorabila e manichiura asta :x

    ReplyDelete
  6. Sunt tare tare drgalase :X

    ReplyDelete
  7. pretty:D inimioarele tale sunt foarte simpatice:D si la postarea anterioara ti-au iesit tare bine:D

    ReplyDelete
  8. Ce-mi place cum ai facut inimioara.

    ReplyDelete
  9. Super...te asteptam si la concursul nostru:

    http://shoeper-women.blogspot.ro/2013/02/monday-challenge-valentines-day-concurs.html

    ReplyDelete
  10. Salut! Super frumoase!:):)

    beautinika.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Oh,ti-am gasit blogul si nu pot sa spun decat ca ma bucur enorm!!! Imi plac manichiurile tale si restul postarilor sunt interesante si utile.De azi inainte te voi urmari cu mare drag. Daca ai chef de mai multe modele de unghiute, te invit cu mare placere pe la mine . Te pup.
    http://roxyru.blogspot.ro

    ReplyDelete
  12. Ce de inimioareeee :X:X:X, imi place foarte mult cum ti-a iesit!

    Te invit sa arunci o privire in dulapiorul meu: Shop My Closet

    ReplyDelete

Leave a comment. It makes me happy :)