Saturday 25 May 2013

Colaborare: Black & White Nails



   Teoretic, tema „Black & White” face parte din colaborarea „31 teme de maichiuri”. Zic teoretic deoarece eu nu am mai luat parte la ea in ultimele saptamani şi nu prea se mai încadrează în toată treaba cu 31. În orice caz, vă las pozele cu interpretarea mea. :)

   Theoretically, the "Black & White" theme is supposed to be a part of the 31 Weeks Nail Challenge. I say theoretically because I haven't done anything for this challenge lately and the "31 something" doesn't really make sense anymore. Anyway, take a look at my mani and tell me if you like it. :)










   Vizitaţi-le şi pe celelalte fete pentru că sunt super talentate ;).

   Do visit the other girls, 'cause they are awesome ;).


post signature

15 comments:

  1. foarte frumoasa combinatia creata.. imi plac mult labutele.. si eu am vrut sa fac ceva asemanator.. dar au iesit floricele pana cand m-am gandit mai bine.. :D
    pupici!

    ReplyDelete
  2. Cum sa nu adori asa unghii?! Cris... hai facem schimb?? :))) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Le las sa creasca mai intai si apoi iti dau si tie din ele :))

      Delete
  3. Super dragute sunt <3 Imi plac tare mult ! te pup !

    ReplyDelete
  4. Sunt asa de cute, imi place la nebunie print-ul :* si bine ai revenit in colaborare ;)

    ReplyDelete
  5. Foarte frumoase unghiutele tale. :)
    Pupici

    ReplyDelete
  6. uu ce dragalase ... si eu tot pt french am optat .


    http://deyutza87.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  7. Niste labute de ursulet, asa mi se par. Foarte dragute.

    Pupici,
    Maria :*

    ReplyDelete
  8. delicate si frumoase :).

    ReplyDelete
  9. Ce dragalasa e manichiura ta!

    ReplyDelete
  10. tare finute si dragalase sunt unghiutele
    http://foxxynico.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Leave a comment. It makes me happy :)