Monday 24 September 2012

Tag: Things from A to Z

A

Age : ~18
Allergic: Nu.
Animal: Nu.
Actors: Angelina Jolie, Reese Witherspoon, Jackie Chan etc.



B
Birthday/Birthplace: 8 ianuarie 1995, Galati.
Best Friends: Ana, cealaltă Ana, Flory, Andreea, cealaltă Andreea :)), Dana, Diana şi Adelina :)
Body Part on opposite sex: Umerii şi pieptul <3 data-blogger-escaped-nbsp="nbsp">
Best Feeling in the world: Cand reuşesc ceva ce-mi propun
Best weather: când e cald dar poţi să respiri liniştit :))
Been in Love: Nu
Been on stage?: Nu
Believe in yourself: Nu mereu
Believe in life on other planets: Nu
Believe in miracles: Da
Believe in magic: Nu
Believe in God: Da
Believe in Satan: Da
Believe in Santa: Bineînţeles că da ♥ :))
Believe in Ghosts/spirits: Da
Believe in Evolution: Asta se referă la evoluţia speciilor? În orice caz, eu cred în Dumnezeu şi asta mă opreşte să cred în teoria Evoluţiei. Cred că toate au fost creat de El.


C
Candy: Da.
Color: Roşu. Mi se pare sexy, iar în combinaţie cu negru e superb.
Cried in school: De două ori. Una dintre dăţi nu avea legătură cu şcoala.
Chocolate/Vanilla: Chocolate for ever <3 data-blogger-escaped-nbsp="nbsp">
Chinese/Mexican: Mexican (pot să zic Japanese? :)) )
Cake or pie: Cake
Countries to visit: Japonia, Marea Britanie


D
Day or Night: Day
Danced: Da
Danced in the rain?: Nu, deşi ar fi interesant <3 data-blogger-escaped-nbsp="nbsp">
Danced in the middle of the street: În momente de nebunie curată, sigur :))


E
Eggs: Da
Eyes: Caprui
Everyone has: probleme?
Ever failed a class?: Never


F
Full name: Cristina Ioana Dobrogeanu
First thought waking up: Sunt aşa obosită! :))
Food: Cartofi prajiti, pizza, orice pe bază de cartofi :))
Fruits: Banane+nectarine+capşune=LOVE :))


G
Greatest Fear: să pierd pe cineva
Giver or taker: amândouă?
Gum: mult prea rar ca să mai am preferinţe
Good luck charms: cruciuliţa sau inelul Luxor pe care îl consider norocos nu pentru vrăjeala de la TV, ci pentru că e de la mama (de vreo 5 ani nu l-am mai dat jos decat la ocazii foarte speciale)


H
Hair color: şaten
Height: 1.56  m (ştiu, ştiu... am un metru şi un şniţel :)) )
Happy: De cele mai multe ori
How do you want to die: repede şi fără dureri?
Hate: Minciuna, vilenţa (verbală şi fizică), persoanele „jmechere”
(In guys/girls)
Ochii: căprui
Hair Colour: şaten si blond (clişeu :)) )
Height: peste 1.75 m (dacă eu sunt pitică măcar el să fie înalt, ca să ne completăm unul pe celălalt :)) )
Clothing Style: Casual şi elegant dacă e nevoie
Characteristics: Inteligent, amuzant, îndrăzneţ


I
Ice cream: ciocolată :x întotdeauna
Instrument: Nici unul, dar mi-ar fi plăcut chitara sau pianul (maică-mea zice mereu că am degete de pianist)


J
Jewerly: =Love ♥ Orice scipeşte :)) Totuşi, la capitolul ăsta cel mai bine stau cu cerceii. În rest e cu problemă. Am degetele încheieturile prea mici/ slăbuţe ca să pot găsi ceva în afara secţiunii copii :))


K
Kids: N-am.
Keep a journal?: Nu. Am încercat de câteva ori dar niciodată nu am avansat mai mult de o zi =))


L
Love: căţeii, muzica bună, bijuteriile :D
Letter: Nu, dar mi se par romantice
Love at first sight: Cred că există, dar nu am trecut prin asta.


M
Milk flavour: Lapte cu ciocolata 
Movie: Comedii, telenovele mai nou şi seriale (urmăresc 10 seriale on going in momentul de faţă :)) )
Marriage: Încă nu.
McD's or KFC: Niciunul


N
Number of Piercings: În afară de cele două din urechi, nu mai am
Number: 42 (nu-mi prea dau seama la ce se referă)
Nickname: Cri(s), Crissy, Rudolph (în iarna din clasa a 8a :)) )


O
One wish: Să am un căţel (Samoyed sau Golden Retriever)


P
Place you'd like to live: Japonia
Pepsi/Coke: Rar beau sucuri, dar aleg Coke.


Q
Questionnaires: Fun

R
Reason to cry: Plâng aproape la orice stare :)) când sunt fericită, tristă, furioasă
Roll your tongue in a circle?: Nu


S
Song: În momentul de faţă Ne-Yo -So Sick
Shoe size: 36-37 (uneori 35)
Slept outside: Nu.
Shower daily? Da
Sing well?: Nu cred :))
Scientist need to invent: Maşina care zboară :))


T
Time for bed: în timpul săptămânii la 23 (din cauza şcolii)
Thunderstorms: ?
Touch your tongue to your nose? Nu pot


U
Understanding: Da.


V
Vegetable you hate: roşii (sţiu, sunt o ciudată)
Vegetable you love: cartofi, castraveţi


W
Weakness: copii mici care cer câte ceva şi te privesc cu ochii ăia de câţeluşi
When you grow up: Vreau casă mare şi căţel pufos
Who makes you laugh the most: tata
Worst feeling: când trebuie să merg la şcoală
Where do we go when we die?: Rai
Walk with a book on your head?: da


X
X-Rays: Da.


Y
Year it is now: 2012


Z
Zoo animal: tigri
Zodiac sign: Capricorn

Dau tagul mai departe oricui îmi citeşte blogul şi vrea să-l facă. 



No comments:

Post a Comment

Leave a comment. It makes me happy :)