Sunday 23 September 2012

Review: loţiune de corp Fa Sensual & Oil

Fa Sensual Oil Body Lotion



Preţ: 11.79 lei în Kaufland (eu de acolo am luat-o).

Ce zic ei: Descoperă o senzaţie incrediibilă de catifelare cu Loţiune de corp Fa Sensual & Oil. Formula intens hrănitoare cu trei uleiuri naturale oferă hidratare pentru 48 de ore chiar şi pentru pielea uscată. Ph neutru.
  • Uleiul de Argan are proprietăţi de protejare, calmare şi regenerare, datorită conţinutului ridicat de vitamina E
  • Uleiul de Marula oferă hidratare şi îngrijire intensă, dar şi o senzaţie irezistibilă de catifelare
  • Uleiul de Migdale conţine lipide esenţiale şi calmează pielea uscată şi iritatată

Ingrediente:

Fa Sensual Oil Body Lotion Ingredients

Ce zic eu:
   Primul lucru pe care îl fac când cumpăr o loţiune sau un demachiant sau orice alt ceva ce poate fi testat, este să-l miros (cam aşa mă hotărăsc eu între produse :)) ) şi trebuie să menţionez că această loţiune miroase extrem de drăgălaş, cel puţin aşa mi se pare mie (uneori parcă îmi vine să o mănânc). Pentru cele care vă faceţi griji că mirosul ar putea fi prea puternic, nu este.
   Din punct de vedere al hidratării, chiar hidrateaza deşi nu aş băga mâna în foc pentru cele 48 de ore despre care vorbesc ei. Eu am pielea foarte uscată şi îmi place foarte mut rezultatul din prima zi,  dar prefer loţiunea de la Leocrema pentru piele uscată care hidrateaza mai bine.
   De asemenea este foarte adevărat că se obsoarbe repede în piele şi nu rămâne lipicios, gras sau altceva.
   Încă ceva, spre deosebire de cea de la Leocrema, pe care tocmai am menţionat-o, este suficientă o cantite foarte mică. Eu iniţial pusesem destul de mult şi pe urmă nu mai ştiam ce să fac cu ea, aşa că aveţi grijă la cantitate ;).
   Am folosit-o de câteva ori şi pe post de cremă de mâini, dar vara aceasta am folosit-o şi pentru călcâie (călcâiele mele vara tind să arate îngrozitor) şi efectul a fost superb.


Ce îmi place:
+ preţul şi cantitatea
+ mirosul
+ hidratează şi se absoarbe foarte bine şi foarte repede
+ consistenţa

Ce nu îmi place:
- mi-ar fi plăcut să hidrateze puţin mai bine dar nu-i bai

Concluzii: Mai cumpăr această loţiune? Categoric da!

post signature

1 comment:

  1. Eu imi cumpar de obicei de la Avon, dar am sa incerc si pe asta daca zici ca e bbuna!

    ReplyDelete

Leave a comment. It makes me happy :)