Saturday 20 October 2012

Tag: Music ♫


Hey girls! Azi facem Music Tagul care tot circulă prin blogosferă de câteva zile.



1. Care este melodia ta preferata?

Hmm... Am o serie de melodii preferate (genul de melodii pe care o sa le iubesc mereu :D ), dar în momentul ăsta ascult într-una The Band Perry - If I die young.
If I die young, bury me in satin
Lay me down on a bed of roses
Sink me in the river at dawn
Send me away with the words of a love song


2. Cu ce melodie te-ai trezit azi sau care a fost prima care ai auzit-o?

Rihanna - Take a bow este melodia care mă trezeşte în fiecare dimineaţă. O am setată că alarmă de câţiva ani :)).


3. Ce piesa asculti cand esti trista?

În general ascult melodii lente, liniştitoare, dar preferata mea rămâne DHT - Listen to your heart.


4. Care este cantecul care te caracterizeaza cel mai bine?

So, so what/ I'm still a rock star,/ I got my rock moves,/ And I don't need you,/ And guess what,/ I'm having more fun,/ And now that we’re done,/ I'm gonna show you tonight,/ I'm alright,/ I'm just fine.


5. Care este melodia care o detesti?

Melodiile tip bumţi-bumţi mă enervează, astea care se cântă pe la noi prin Românica, dar... ultima cea mai enervantă melodie pe care am ascultat-o a fost Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego. Pur şi simplu nu pot să o suport. 


6. Ce melodie se asociaza cu primul tau sarut?

Nu m-am putut abţine :)).


7. Cu ce piesa ai asocia dragostea in viziunea ta?

E o melodie absolut superbă.


8. Arata-mi melodia cu care s-ar asocia viata ta peste zece ani.

Ok, asta chiar e dificilă. Habar nu am. Poate asta: 
I wanna do something that matters/ Say something different/ Something that sets the whole world on its ear/ I wanna do something better/ With the time I've been given/ And I wanna try/ To touch a few hearts in this life/ Leave nothing less/ Than something that says "I was here".


9. Stii vreo melodie in care sa cante despre numele tau sau ceva de genul acesta?

Era o manea de-a lui Salam care se numea Cristina, dar nu pun aşa ceva pe blog :)). Am făcut nişte căutări şi am găsit Sugarcult -  Christine şi Siouxsie and the Banshees - Christine şi Ben Jelen - Christine (asta îmi place tare):
Christine, she tells me that she's in love again
Christine, she says that she still loves me
She stands there calling my name
In her boyfriend's jacket in the rain
I guess she's in love with the whole damned world

Grasu XXL-Fara Filtru (Maria Ioana) se pune pentru numele Ioana?

10. Care este melodia ta preferata de care nu te saturi niciodata?

Nu e acelaşi lucru cu întrebarea de la punctul 1? Am să zic aici Savage Garden - To the moon and back, doar ca să o menţionez şi pe ea. O să iubesc melodia asta forever.
They're saying, "Mama never loved her much."
And, "Daddy never keeps in touch.
That's why she shies away from human affection."
But somewhere in a private place
She packs her bag for outer space
And now she's waiting for the right kind of pilot to come


11. Cu ce melodie ai asocia unul din visele tale?


12. Care este melodia care iti ridica mereu moralul?

Melodiile lui Pink îmi ridică moralul întotdeauna, dar pe cine nu ar binedispune melodia asta
This used to be a funhouse
But now it's full of evil clowns
It's time to start the countdown
I'm gonna burn it down down down
I'm gonna burn it down
9, 8, 7, 6 5 4, 3, 2, 1, fun
Oh, I'm crawling through the doggy door
My key don't fit my lock no more

13. Ce melodie o socoti ca fiind cea mai erotica din toate care le-ai ascultat pana acum?

Precis asta. A trebuit să o ascult până la capăt numa' să aflu ce e „P.A.R.I.S” :))


14. Cu ce melodie ai asocia idealul tau masculin/ feminin?

Enrique Iglesias - Hero < 3



15. Ce piese interesante ai descoperit in serialele pe care le urmaresti? (asta am luat-o de la Koko)

Christina Perri - Jar of Hearts - Pretty Little Liars
Within Temptation - All I need - The Vampire Diaries
Plumb - Cut - The Vampire Diaries
Savage Garden - To The Moon And Back - Pariu cu viaţa
Rachel Diggs - Hands of Time - Pretty Little Liars
The Band Perry - If I Die Young - Pariu cu viaţa


Dau tagul mai departe oricui vrea să-l facă. Dacă nu aveţi blog, puteţi lăsa comentarii cu răspunsurile voastre. Sunt tare curioasă să vă văd preferinţele. :)
post signature

No comments:

Post a Comment

Leave a comment. It makes me happy :)