Sunday 7 October 2012

Tag: 7 lucruri despre mine

7 things about me

[7 Things About Me]


Astăzi m-am gândit să fac un tag pe care l-am tot văzut pe la colegele mele bloggeriţe. Să trecem la treabă!
[Today I'm making the 7 Things About Me tag that I have been seeing on other blogs. Let's start!]


  • 7 lucruri ciudate [7 weird things]:

1. dorm învelită chiar şi vara :)) [even if it's summer I cover myself with a blanket]
2. îmi plac filmele de groază, dar mă uit la ele de obicei ziua şi după mă uit la câte o comedie [I like horror movies, but I usually don't watch them at night and after watching them I also watch a comedy]
3. îmi plac căpşunele ca fructe dar nu-mi plac dulciurile cu cremă de căpşune [I love strawberries as fruits but I dont's like sweets with strawberry cream]
4. îmi plac filmele şi jocurile foarte sângeroase şi păianjenii dar în realitate mai am puţin şi leşin dacă văd aşa ceva :-j [I like bloody movies/ games and spiders, but, if I see them in real life I am close to fainting]
5. mi-e frică de aproape toate insectele :)) [Almost every insect scares me]
6. îmi place să fac chestii tip DIY [I like DIY projects]
7. joc Hitman :D [I play Hitman]

  • 7 lucruri pe care nu le suport [7 things I hate]:

1. oamenii cu două feţe [two faced people]
2. manelele [manele, which is a romanian music genre]
3. frigul [the cold]
4. telenovelele indiene [indian soap-operas]
5. oamenii care vorbesc mult şi tare când nimeni altcineva nu o face, pentru că ar trebui să fie linişte [people that talk too much and too loud when nobody else does, because it should be quiet]
6. acele persoane care au senzaţia că fără ele lumea se va sfârşi [those persons that like to think that without them the world will end]
7. trezitul devreme [waking up early]

  • 7 lucruri fara de care nu as putea trai [7 things I cannot live without]:

1. familie [family]
2. prieteni [friends]
3. telefon [mobile phone]
4. ciocolată [chocolate]
5. televizor [tv]
6. oje [nail polish]
7. muzică [music]

3 comments:

  1. de ce nu scrii si niste articole diy? mi-ar placea sa vad

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate voi scrie undeva în viitor, dar momentan nu am despre ce.

      Delete
  2. Si eu dorm invelita si vara :) Si-mi plac si filmele de groaza, dar as putea sa traiesc fara telefon :)

    ReplyDelete

Leave a comment. It makes me happy :)