Saturday 10 November 2012

Haul: Elf + Drugstore


    V-am spus pe Twitter acum vreo doua saptamani că primisem comanda de la Elf şi că eram încântată, dar nu am mai reuşit să scriu nimic pe blog. Vă spun acum ce cred eu, mai ales că am avut şi ceva timp să le testez.



   Încep cu produsele luate de la un magazin de cosmetice şi alte chestii, numit Femme (în Galaţi sunt două, unul pe la Ireg, iar celălalt lângă liceul Cuza). Nu e prima dată când cumpăr de aici. Mi-am cumpărat şi pensula pentru fond de ten, şi cea pentru aplicarea fardului pe pleoapă, şi o paletă de machiaj. Ce îmi place la pensule este că seamănă izbitor cu cele de la Elf, dar sunt mai ieftine (în general 4 lei una).



 Perluţe pentru model caviar, pe care o să vi-l arăt curând şi pensulă pentru aplicarea fardului pe linia ochiului.

   Acum, trecem la Elf.



   Fardul de ochi, nuanţa Ocean Dreams, a fost promo, e foarte pigmentat şi deşi nu l-am ţiunut prea mult la ochi, nefiind foarte potrivit pentru mine ca şi culoare, nu pare să se strângă în pliul pleoapei. Primerul este bun şi el. Fardurile rezistă şi sunt mai pronunţate.

   Mascara transparent - LOVE. Probabil există multe altele care sunt mai bune (şi mai scumpe), dr pentru mine acesta este primul şi reuşeşte să ţină în frâu sprâncenele mele enervante (fire lungi şi „năzdrăvane”).

 Pensula „Blending Eye”. Am cumpărat-o şi pentru o prietenă de-a mea şi problema, întâlnită la amândouă, este faptul că îi cade părul! Încă nu am îndrăznit să o spăl (nu vă imaginaţi că am folosit-o în fiecare zi) ca să văd după aceea în ce stare se află. Totuşi, pentru mine, care nu sunt în niciun caz profesionistă sau ceva de genul, e ok.



   Rujurile Flirtatious (stânga) şi Gypsy (dreapta). Prima dată când le-am văzut, mai ales pe Gypsy care nu arată deloc ca pe site-ul românesc, m-am panicat. Primul mi se părea prea deschis, celălalt prea închis. Când le-am încercat am rămas plăcut surprinsă iar Flirtatious a devenit preferatul meu, ceea ce e o mare realizare având în vedere că eu nici măcar nu mă oboseam să-mi aduc aminte de lipstick înainte. Rezistenţa e decentă, nu aş putea spune câte ore durează. 




   Cam astea ar fi produsele mele de la Elf. Per total eu sunt mulţumită şi sunt sigură că o să mai dau şi alte comenzi. Ce mă enervează la ei, este că fac tot felul de oferte/ reduceri când ei nici măcar nu reînnoiesc stocul.

post signature

8 comments:

  1. Sa le folosesti cu placere,scumpa!!!

    ReplyDelete
  2. Mi-am luat si eu un ruj si mi sa rupt :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pacat. Eu chiar sunt multumita de cele doua pe care le am.

      Delete
  3. Foarte drăguțe rujurile,cu pensula de blending am avut aceeași problema ,nu am aruncat-o dar nici nu o folosesc la machiaj o folosesc pentru a face modele pe unghii.:))

    ReplyDelete
  4. am si eu primerul de la ei si chiar e bun, nu m-am asteptat la cine stie ce cand l-am cumparat dar uite ca isi face treaba ft bine...cat despre pensula eu nu am avut probleme cu ea, i-au cazut doar cateva firicele la inceput, o folosesc aproape zilnic, am si spalat-o de nu stiu cate ori si este la fel de stufoasa...sa lefolosesti cu placere :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos. Sper sa nu-i mai cada nici la a mea prea mult, dar cine stie...

      Delete

Leave a comment. It makes me happy :)