Sunday 8 March 2015

Review: Gerovital Happiness Fluid curăţare zilnică



Bună fetelor! La mulţi ani de 8 martie! ☺

Demult n-am mai scris în română. A trecut atâta timp încât nici nu mai ţin minte când a fost ultima dată. Din moment ce astăzi vreau să vă vorbesc despre un brand românesc, am considerat că este necesar să scriu în limba mea nativă. 

Probabil aţi aflat deja (sau poate că nu) că Farmec a lansat recent gama Gerovital Happiness care cuprinde 17 produse pentru faţa şi corp. Există trei game diferite create pentru fiecare tip de ten:  Gerovital Happiness Afine pentru tenul mixt/gras, Gerovital Happiness Zmeură pentru tenul normal și Gerovital Happiness Caise pentru tenul uscat. 

Deţin şi eu două produse din această gamă, cumpărate de mine cu propriii bănuţi (deci părerea mea nu e influenţată de nimeni şi nimic), dar îmi doresc să cumpăr mai multe produse din această gamă. Produsele pe care le am eu sunt Fluidul de curăţare zilnică şi CC Creamul. Azi vă vorbesc doar despre cel dintâi.


Pe acesta l-am cumpărat din câteva motive: ambalajul care este foarte colorat şi drăguţ care m-a atras, preţul avantajos (10 lei), faptul că e un produs românesc, nou lansat de la o firmă care nu m-a dezamăgit până acum, dar mai ales pentru că după folosirea apei micelare de la Garnier care, deşi foarte lăudată, pe mine m-a dezamăgit pentru că nu mi s-a părut că face vreo minune, pe de o parte, iar pe de altă parte, mi-a uscat faţa până la descuamare. Când mi-am dat seama că micelara e de vină, am dat fuga până în Carrefour hotărâtă să cumpăr demachiantul din gama Gerovital Happiness. Ajunsă acolo, eram puţin confuză deoarece nu găseam niciun produs pe care să scrie clar „demachiant”. Pe mine, sinceră să fiu, titlul mă cam induce în eroare. Cuvântul fluid mă face să mă gandesc la ceva solubil în apă, dar poate e doar cazul meu.

În orice caz, e un demachiant normal (aşa cum scrie şi pe spate) care-şi face treaba excelent. L-am folosit fără probleme şi pentru a îndepărta machiajul ochilor şi se comportă minunat, nu ustură, îndepărtează rimelul şi tuşul rapid şi fără probleme.  

Revenind la ambalajul care mi se pare frumos şi vesel, aş vrea să adaug şi faptul că mi se pare practic. Nu are acel capac clasic de care trebuie să tragi si pe care, adesea, eu îl rup ☺, ci trebuie să apăsăm pe marginea lui pentru a-l deschide. În fine, nu ştiu cum să vă explic, aşa că vă las o poză în care puteţi observa ce încerc să spun. Ha ha.



Ce mai e de spus despre acest produs? Are o cantitate de 200 de ml. De mirosit, miroase foarte frumos şi subtil.  Consistenţa este cea a unei creme uşoare. Fiind din gama cu caise, este destinat tenului uscat, deşi eu nu cred că tipul tenului contează în alegerea unui demachiant. Eu îl recomand tuturor.



Acestea sunt ingredientele:



Din partea mea, nota 10 pentru acest produs!

Îmi doresc să încerc şi cremele de faţă, masca hidratantă şi serul antiinperfecţiuni cu efect de iluminare. Pe ultimele două vreau să le încerc prima dată, dar cel mai tare mă interesează serul. Sunt curioasă dacă are vreun efect asupra petelor post acneice. 

xoxo, Cristina
FacebookTwitterYouTubeBloglovinInstagramPinterest


1 comment:

  1. It’s awesome!
    I like this post and your style of writing, thank you for sharing!



    Diana
    Cloudlet

    http://www.dianacloudlet.com/

    ReplyDelete

Leave a comment. It makes me happy :)