Friday 4 January 2013

Favorites: December 2012



   Nici nu mai ştiu când a fost ultima dată când am făcut Favoritele lunii, dar, din moment ce decembrie era ultima lună din an, am zis că ar fi cazul.
   I can't even remember when was the last time I posted the Favourites of the month, but, since December is the last month of the year, I thought I should probably do.

   Cerceii cu Moş Crăciun au fost foarte solicitaţi în a doua jumătate a lunii, iar ceilalţi în prima. Trebuia să port ceva în spiritul Crăciunului, nu?
   I've worn the Santa Clause earrings almost the entire second half of the month, and the others on the first half. I had to wear something Christmas themed, right?


   Crema cu gălbenele de la Plafar este una dintre cele mai bune ever! Deşi este foarte grasă, o folosesc seara (într-o cantitate foarte mică), şi iarna este salvarea mea. Faţa mea arată bine, nu se mai exfoliază urât, nu mai e uscată. Pe lângă asta, poate fi folosită şi ca balsam de buze şi multe altele. Nota 10 pentru această cremă!
   The marigold extract cream from Plafar is one of the best! Even though it's very oily, I use it every night, and this is my salvation on winter time. My face looks great, it doesn't look dry anymore. Beside this, it can be used as lip balm and for many other things. I LOVE it!


   M-am reîntors la prima mea mare dragoste în materie de parfumuri: Hello Kitty. Ambalaj drăguţ, miros frumos. Îmi place.
   I went back to my first perfume love: Hello Kitty. Cute package, sweet flavor. I like it. 


   Oja roşie cu sclipici mi-am dorit-o atât de tare încât era imposibil să nu apară în favorite. Lacul de la Miss Sporty probabil că o să apară în fiecare lună, dar acum, la câte modele am făcut pentru Crăciun, era neapărat să fie menţionat! :)
   I wanted so much this red glitter nail polish that it had to be in December's Favourites. The top coat form Miss Sporty will probably be part of each month's favourites, but now that I've made so many designs for Christmas, it was necessary to be listed here! :)


   Nu eram pe deplin convinsă că o să-mi placă rimelul Colour Style de la Avon, dar până la urmă nu e  atât de rău. Este destul de pigmentat, ceea ce îmi place, şi nu prea îmi lipeşte genele. Balsamul de buze de la Nivea este foarte bun în perioada rece.
   I wasn't really convinced I will like the Colour Style mascara from Avon, but, in the end, it's not that bad. It's pretty pigmented, which I love, and it doesn't stick my eyelashes together when I use it. The lip balm from Nivea is really good on this weather.


   Luna asta am avut vacanţa, motiv pentru care am reuşit să citesc în sfârşit ceva pentru propria mea plăcere. Am citit primele doua cărţi din Jocul minciunii, scrise de Sara Shepard, şi pot să spun clar că mi-au plăcut ambele cărţi. Nu-mi amintesc care au fost ultimele cărţi citite la foc automat, ca să zic aşa. E genul de carte care m-a ţinut cu sufletul la gură pe tot parcursul poveştii. Acum trebuie să aştept a treia carte şi nu ştiu dacă sunt în stare. Vreau să aflu cine e ucigaşul! :)) Poate mi-a plăcut atât de mult şi din cauză că demult nu mai luasem o pauză de la poveştile cu vampiri, fantome şi vârcolaci. M-a adus înapoi la realitate :)).
   Because it's holiday, I finally managed to read something for my own pleasure. I've read the first two books from The Lying Game by Sara Shepard, and I can say I loved them both. I can't remember when was the last time I've read two books so fast. It's that type of story that makes you think "what's going to happen next?" until the end. Now, I have to wait for the third book to be released in my country and I don't know if I can wait anymore. I wanna know who's the killer! :)) Maybe I liked them this much because it's been a while since I took a break from reading vampire, ghosts or werewolf stories. It took me back to realty. :))


   Ştiţi deja că mi-a plăcut foarte mult. Nu puteam să nu menţionez Hobbitul.
   You already know I loved it. I couldn't forget to mention The Hobbit.


   Păi asta e cam tot ce mi-a plăcut mie luna trecută. Sper că nu am ratat nimic. Bye. :)
   Well, this is what I liked last month. Hope I didn't forget anyting. Bye. :)
post signature

1 comment:

Leave a comment. It makes me happy :)