Thursday 17 September 2015

Blooming Flower Water Decals

Blooming Flower Water Decals


Le puteţi cumpăra aici: Blooming Flower Water Decals
Preţ: $1.99 (redus de la $2.99)
Cupon reducere 10%: QNX31 
Transportul este gratuit oriunde în lume.

A venit vremea să mai scriu şi eu câte ceva pe blog. În postarea de astăzi vreau să vă arăt water decals-urile primite de la Born Pretty Store şi să vă reamintesc şi de o minunaţie de ojă, Flormar 392. Am mai folosit-o cu alte ocazii aici sau aici.

Am mai încercat o dată să folosesc aceste water decals, dar nu mi-a ieşit deloc. Nu ştiu ce se întâmplase atunci. Se dezlipiseră aiurea şi nu puteau fi puse pe unghii în niciun fel. Eram pregătită să scriu cât de dezamăgită sunt, dar timpul nu mi-a mai permis. Bine că nu am făcut-o pentru că aş fi regretat. De data aceasta procesul a fost atât de simplu încât a fost o plăcere să le folosesc.

Eu sunt chiar încântată de rezultatul final. Voi ce credeţi?

Blooming Flower Water Decals

Blooming Flower Water Decals

Flormar 392

Blooming Flower Water Decals

Blooming Flower Water Decals

Blooming Flower Water Decals

Blooming Flower Water Decals



xoxo, Cristina

No comments:

Post a Comment

Leave a comment. It makes me happy :)