Saturday 26 October 2013

Review: Gerovital H3 Evolution - Cremă lift hidratantă de zi, cu SPF 15


   Crema a fost primita spre testare, de la Farmec. La fel ca în cazul gelului, am folosit-o o lună întreagă înainte de a mă apuca să scriu acest review.



   Ce spune producătorul:
   Este o cremă hidratantă de zi, cu un puternic efect lift, care vă oferă protecţie UV pe durata întregii zile.
   Previne acţiunea distructivă a radiaţiilor UV şi a factorilor de mediu prin acţiunea sinergică a Superoxid Dismutazei - enzimă antiîmbătrânire -, Boswellia Serrata şi a filtrelor UV .
   Corectează imperfecţiunile pielii, diminuează şi şterge liniile fine şi ridurile prin tripleta de ingredienţi inovativi Sepilift, Lipomoist şi lipozomi cu Acid Hialuronic.
   Beneficii: Ten ferm, puternic hidratat, protejat.
   Părerea mea:
   Primul lucru, care nu neapărat că mă deranjează, dar mi se pare ciudăţel, este denumirea. De ce „cremă lift”? Din punctul meu de vedere, denumirile ar trebui să fie făcute fie în română (ceea ce ar fi de preferat), fie în engleză, pentru a evita interpretările gen „crema ascensor”.
   Atunci când am primit-o, ideea de cremă anti-îmbătrânire m-a făcut să fiu oarecum sceptică în privinţa folosirii ei, şi mă gândeam să i-o dau mamei. Până la urmă am zis să o folosesc pîn zonele cu riduri fine să văd dacă are vreun efect şi în final am ajuns să o folosesc pe toată faţa.
   Ca şi hidratare, eu zic că se descurcă excelent. Pentru un ten normal cum e al meu a fost super din privinţa asta. După aplicare simţeam pielea mai elastică, mai hidratată, mai plăcută la atingere.
   În privinţa  diminuării ridurilor fine, eu nu am văzut niciun rezultat, deci, dacă vă aşteptaţi să vă dispară ridurile profunde, eu nu mi-aş face prea multe speranţe cu această cremă.
   Am folosit-o atât ziua, cât şi noaptea. Dimineaţa tenul meu arăta super si era şi foarte hidratat. De asemenea, este o excelentă bază de machiaj. Are şi SPF 15.
   Se absoarbe uşor şi repede în piele. Are o textură plăcută, uşor grasă şi un miros discret. Atât textura, cât şi mirosul îmi amintesc de crema Nivea (aceea albastră, pe care probabil au folosit-o şi mamele şi bunicile noastre).
   Am mai observat că în ultimul timp mi se îngraşă faţa destul de mult în zona T. Chestia asta a început cam prin aceeaşi perioadă în care am început să folosesc această cremă. Nu dau vina pe produs, dar dacă o să îmi dau seama că el e de vină, revin cu un update la această postare.
   Per total, mie mi-a plăcut această cremă. O recomand fetelor cu ten normal şi uscat.
   Preţ: 34,74 lei

xoxo, Cristina


2 comments:

  1. Daca e sa fie de la crema o poti folosi pe restul fetei si eviti zona T, eu asa as face. :)

    ReplyDelete
  2. Nu prea ma impac eu cu cremele romanesti...sunt prea grase pentru tenul meu :(

    www.oglindaoglinjoara.blogspot.ro

    ReplyDelete

Leave a comment. It makes me happy :)