Friday 20 September 2013

A venit toamna, încep serialele

   
    Până acum nu ştiu dacă v-am mai spus dar urmăresc exagerat de multe seriale. Mă mir că mai fac diferenţa între ele. Mulţumesc geniilor care au considerat că este o idee bună să arate la începutul fiecărui episod secvenţe semnificative pentru episodul curent! :))
   Urmăresc deja 13, dintre care 9 încep în toamnă. De asemenea, anul ăsta se poartă spin-off-urile, şi pe lângă serialele pe care le urmăresc, îmi mai încântă imaginaţia vreo trei astfel de seriale. Şi pentru că niciodată nu urmăresc suficiente în acelaşi timp, vreau să mai încerc cinci care au premiera în toamna aceasta. :)) Probabil că nu o să mă uit la ele exact când apare episodul, ci când vor fi celelalte în vacanţă pentru că nu e omeneşte posibil să mai înţeleg ceva din vreunul.
   Bun, v-aţi prins deja că nu sunt normală dar hai să vă arăt un top 5 al celor mai aşteptate seriale, poate vă molipsesc şi pe voi. Dacă vă interesează, daţi click pe Read More (intraţi pe riscul vostru).


1. The Originals
   Clar aştept cu nerăbdare să înceapă. Un spin-off care îl are în centru pe Klaus? N-aş rata asta pentru nimic! Îl aştept mai mult decât pe TVD.

2. The Vampire Diaries
   Poate i-a luat The Originals primul loc, dar la cât de înnebunită sunt după vampiri, nimeni nu ar putea scoate serialul ăsta de pe lista mea de preferate.

3. Arrow
   Dacă nu v-aţi uitat până acum, vi-l recomand din toată inima. Nu doar că actorii, mai ales cel principal, sunt nişte frumuşei dar şi povestea este una interesantă. Oliver Queen, căci acesta este numele personajului principal, este un fel de Robin Hood care se întoarce acasă, după 5 ani petrecuţi pe o insulă pustie, să lupte contra criminalilor şi a celor care „au dezamăgit oraşul”.

4. Revenge
   Din nou, dacă nu l-aţi urmărit până acum, nu ştiţi ce pierdeţi. Vorbim despre o variantă modernă a Contelui de Monte Cristo, cu un peronaj feminin în rolul principal. Acţiunea se desfăşoară printre familiile bogate şi secretele lor murdare, din Hamptons, unde Emily Thorne (re)vine pentru a-şi răzbuna tatăl.

5. Criminal Minds
   La fel de mult cum îmi plac vampirii, îmi plac şi criminalii. E interesant să încerci să îţi dai seama ce se întâmplă în mintea ucigaşului, iar Minţi Criminale este un serial foarte bine făcut, având nişte personaje de care m-am ataşat cu uşurinţă. 

   Alte seriale pe care le urmăresc (atunci când se poate):
- Pretty Little Liars - singurul motiv pentru care nu apare în top este pentru că nu ştiu când începe iar (exceptând episodul special de Halloween)
- True Blood - din nou vampiri, şi din nou, nu apare în top pentru că următorul sezon începe tocmai în vară, şi o să fie ultimul sezon :(
- Hannibal - serial poliţist excepţional, pe care îl recomand oricărui iubitor de astfel de seriale şi care, la fel ca cele de mai sus, nu apare în top pentru că nu începe toamna asta
- Once Upon A Time 
- Beauty and The Beast 
- Lost Girl 
- The Carrie Diaries
   Şi seriale noi la care mi-ar plăcea să mă uit:
- Ravenswood - spin-off de la Pretty Little Liars
- Once Upon A Time: Wonderland - spin-off de la Once Upon A Time
- The Tomorrow People
- Sleepy Hallow
- Dracula
- Witches of East End

   Puţine, nu-i aşa? :)) 

Voi ce seriale urmăriţi deja sau vreţi să urmăriţi?

2 comments:

  1. Ador The Vampire Diaries, doar ca am facut o pauza la seriale de anul trecut si acum...am de vazut sezonul 4 :))
    Am mai vazut si Pretty Little Liars si as vrea sa incerc si True Blood :)

    ReplyDelete

Leave a comment. It makes me happy :)