Sunday 16 June 2013

Review: Farmasi Stay Matte Foundation



   *** This review is only in Romanian. If you want me to translate it into English, please leave a comment and I will do it as soon as possible :) . *** 


Preţ: 20 lei în magazinul online (aici) şi în jur de 13 lei la standul Farmasi.

Greutate: 30 ml.

Tip ten: Presupun că poate fi folosit pe orice tip de ten, însă cred că cel mai bine se potriveşte tenurilor grase, lucru sugerat şi de efectul de matifiere. Eu am tenul normal spre uscat şi mi se pare că accentuează puţin cam mult această caracteristică a feţei mele.

Ce zic ei: Farmasi fondul de ten mat îmbogăţit cu minerale conferă pielii un aspect perfect şi proaspăt.

Ingrediente: 


Acoperire: Eu aş spune că e ceva între mediu şi mare. Depinde şi cu ce este aplicat. Eu folosesc bureţel.


Rezistenţă la transfer: Am observat că lasă urme pe telefon şi ţin minte că iarna am avut o problemă cu treaba asta (se lua pe gulerul de la geacă), dar la preţul pe care îl are, pe mine nu mă deranjează atât de tare.

Efectul de matifiere: Spuneam că tenul meu este uscat, deci nu am nevoie de un astfel de fond de ten mereu. După 6-7 ore, mie începe să-mi lucească uşor faţa. Pe mine nu mă deranjează, dar fetele cu tenul gras au nevoie şi de pudră. S-ar putea să depindă şi de stratul de fond de ten. Eu folosesc bureţel şi rămân cu foarte puţin produs pe faţă.

Ambalaj: Este din plastic, tipic majorităţii fondurilor de ten, într-un tub cu căpăcel. Orificiu prin care iese produsul mi se pare perfect. Dozarea se face cu uşurinţă.


Povestea mea: 
   Acest fond de ten a fost primul fond de ten adevărat pe care l-am cumpărat. Neştiind cum stă treaba cu tipurile de fond de ten (mat, normal, lucios etc.) l-am luat pe acesta din cauza Anei şi din cauza preţului. Mi-am cumpărat nuanţa 02. Cred că nuanţa a fost totuşi cam deschisă. Mi se pare că mă făcea cam albă, dar nu era o problemă prea mare. Lucrul ăsta se întâmpla prin octombrie.
   Am fost foarte fericită alături de micul meu fond de ten, l-am recomandat şi prietenelor. Problema era că nu prea îmi plăcea cum arătam din cauza efectului de matifiere. Mai de grabă îmi plăcea când ajungeam acasă, după 7 ore la şcoală, şi îmi lucea puţin faţa. Atunci mi-am dat seama că prefer efectul ăla mai lucios.
   Prin aprilie l-am înlocuit cu Rimmel Wake Me Up. Am avut parte de efectul dorit dar acum când temperaturile au crescut mi se pare că faţa mea arată mult prea uleioasă, aşa că am revenit la ce mi-a mai rămas din Stay Matte şi am fost foarte mulţumită şi după vreo 6 ore: nici mat, dar nici prea lucios; exact cum îmi place.

Ce îmi place:
+ acoperirea mare
+ efectul de matifiere din timpul verii
+ rezistenţă decentă - 4-5 ore (fără să aplic pudră sau altceva)
+ are un parfum plăcut
+ nu mi-a provocat niciun fel de reacţii neplăcute
+ nu lasă efect de mască, în ciuda efectului de matifiere
+ preţul, desigur

Ce nu îmi place:
- aspectul pe tenul uscat, atunci când nu e cald afară (deşi ştiu că asta e normal)
- ar fi putu să aibă o rezistentă mai mare

Concluzii: Per total, mie îmi place. Sunt mulţumită. Chiar plănuiesc să cumpăr unul curând, într-o nuanţă mai închisă (poate 03) ca să-l folosesc vara aceasta.

   Voi aţi mai folosit produse Farmasi? Aţi cumpăra acest fond de ten?


3 comments:

  1. nu l-am folosit dar am mai citit review-uri pozitive si ma cam tenteaza.... :D
    pupici!

    ReplyDelete
  2. am folosit. un fond de ten de la farmasi dar varianta aia mai scumpa ...uf nu-m aduc aminte numele stiu k era tot la tub .oricum mam impacat bine cu el primavara asta (avand un ten mixt ) pan in luna mai dar la un moment dat am observat ca nu se aseaza intocmai bine asa ca am renuntat vara asta la el .fondul acesta de ten stay matte il folosesc colegele mele si pot sa zic ca pe ele arata foarte okey .dar asta depinde si de ten.Ma tenteaza sa il cumpar ...dar cred ca asta voi face la toamna cand se mai raceste vremea.Ce fonduri de ten ai mai incercat ? ;;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din pacate nu pot sa-ti mai recomand altele. Pana acum vreun an jumate nici macar nu foloseam fond de ten. Apoi l-am cumparat pe acesta si prin primavara l-am inlocuit cu Rimmel Wake Me Up, pentru ca mi se parea ca fata mea e prea uscata. Acum cel de la Rimmel nu mai arata asa dragut din cauza ca transpir si tenul meu devine foarte uleios, efect accentuat si de fondul de ten.

      Delete

Leave a comment. It makes me happy :)