Monday 4 February 2013

Week in photos #2




   Ştiu că ar fi trebui să postez ieri, dar ca de obicei, nu am reuşit să-mi dozez timpul într-un mod eficient, şi iar, nu am avut timp să scriu pe blog.
   I know I should have posted this yesterday, but, like always, I didn't manage to organize my time in an efficient way, and I ended up, again, without any time to post on the blog.

      Luni: Rezultatul „apocalipsei”. Nu e rău, dar câtă baftă îţi trebuie, ca să iei 8,40? :))
Monday:  The apocalypse's result. Not bad.

Marţi: Am reuşit să termin de citit a patra carte din Jurnalele lui Stefan, Spintecătorul.
Thuesday: I managed to finish reading the 4th book of Stefan's Diaries, The Ripper.

Miercuri: Din moment ce am terminat Jurnalele lui Stefan, şi pentru că am terminat serialul True Blood, mi s-a făcut dor de Vampirii Sudului, şi am început Moartă pentru toţi. 
Wednesday: Since I have finished reading Stefan's Diaries, and because I also have finished watching True Blood, I realised I miss The Southern Vampires Mysteries, so I started reading Dead To The World.

Joi: Mi se părea prea trist dulapul, aşa că l-am înfrumuseţat. Prea mult Damon? :))
Thursday: Too much Damon? :))

Vineri: M-am pregătit pentru colaborarea de sâmbătă şi am făcut şi vreo două modele pentru Valentine's Day :).
Friday: I prepared myself for Saturday's collaboration and I also did a few nail art designs for Valentine's Day.

Sâmbătă: Am postat manichiura Inspired by a color, din colaborarea 31 de teme de manichiuri.
Saturday: I have posted the Inspired by a color nail design, from the 31 Week Nail Challenge collaboration.


Duminică: Am început ziua cu un mic dejun dulce, ca să o închei cu ceva „minunat”, învăţatul la informatică.
Sunday: I started the day with a sweet desert, just to end it in a „lovely” way, studying,
post signature

3 comments:

  1. Cum sa iei 8,4? :)) Nu ti-a pus 9?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu mi-a pus, iar secretul este cu siguranta: o rezerva nelimitata de "noroc" :))

      Delete
  2. Ti-am acordat un Liebster award. kisses.
    http://roxyru.blogspot.ro/2013/02/liebster-award-tag-leapsa.html

    ReplyDelete

Leave a comment. It makes me happy :)