Sunday 24 November 2013

Tag: The Procrastinating Beauty Blogger (RO)

   

   Hello ladies,

   Astăzi este vremea unui tag, pentru că nu am mai făcut unul de foarte mult timp. Nici nu-mi mai amintesc când l-am postat pe ultimul :)).
   Tag-ul l-am preluat de la  Dee


1. Numeste o etapa de infrumusetare pe care rar o faci?
Exfolierea. Ori uit să folosesc orice fel de scrub, ori sunt prea leneşă să o fac. :))

2. Iti speli pensulele de machiaj cu regularitate?
De obicei da. Dacă nu le spăl şi sunt deja murdare, nu le folosesc până nu le curăţ.

3. Cat timp rezisti cu oja sarita de pe unghii?
Depinde. Uneori n-am timp sau chef. Da, se întâmplă să nu am chef să-mi fac unghiile. Dar de obicei le refac în cel mult câteva zile.

4. Cat timp iti ia sa recumperi un produs de beauty, daca ai nevoie de el?
Înainte să-l termin mă asigur că îmi cumpăr încă unul ca să nu rămân fără.

5. Care este cel mai rau obicei de beauty?
Nu mă pot abţine să nu trag de pieliţele din jurul unghiilor. Urât, urât. Ştiu asta. Norocul meu e că nu-mi apar foarte des.

6. Numeste un lucru nelegat de frumusete pe care il amani mereu?
Amân mereu rearanjarea hainelor in dulap, în funcţie de sezon.

7. Cand te pregatesti de iesit, lasi aranjarea pe ultima suta de metri?
Nu. De obicei termin prea devreme cu aranjatul. Încerc să nu întârzii.

8. Poti sa faci limitari de shopping?
Cu siguranţă. Îmi place să merg la cumpărături (tuturor ne place), dar nu sunt genul care nu se poate opri din a cheltui banii.

9. Cat de organizate sunt produsele tale de make-up si coletia de oje?
Cred că sunt foarte bine organizate, asta în condiţiile în care nu pot spune că am cine ştie ce coleţii impresionante. Pensulele de machiaj sunt puse toate într-un fel de borcănuţ, tuburile de mascara, concealerul, creioanele au si ele un borcănuţ al lor (îmi place să zic „borcănuţ” :)) ), am o cutiuţă în care-mi ţin rujurile pe care le folosesc. Ojele stau toate aşezate pe un raft, alături de parfumuri.

xoxo, Cristina


No comments:

Post a Comment

Leave a comment. It makes me happy :)