Monday 5 October 2015

Rhinestone Picker

Preţ: USD $2.98
Cupon reducere 10%: QNX31
Transportul este gratuit oriunde în lume.

Odată cu water decal-urile florale şi cele cu Audrey Hepburn, am primit de la Born Pretty Store şi o ustensilă cu care se pot aplica cu uşurinţă strasurile. Sinceră să fiu mi s-a părut ciudăţică din clipa în care am văzut-o pe site, dar am zis că merită încercată pentru că aveam nevoie de o astfel de unealtă. 

Pachetul conţine un creion/ beţişor de plastic, o plăcuţă tot din plastic şi o chestie lipicioasă care are, de fapt, rolul de a agăţa pietricelele. Mie nu mi-a fost prea clar cum să „construiesc” ustensila aşa că am făcut pur şi simplu o biluţă lipicioasă şi am pus-o în unul dintre capetele creionului. Poate nu aşa trebuia făcut, dar merge perfect şi eu sunt fericită. ☺

Voi folosiţi aşa ceva?

xoxo, Cristina

No comments:

Post a Comment

Leave a comment. It makes me happy :)