Monday 7 October 2013

Review: Pudră Compactă Happy Face de la Farmasi

   
   Pudra am cumpărat-o pe la începutul verii când, datorită căldurii, tenul meu era mult prea lucios. Până în momentul acela nu am mai folosit nicio altă pudră, deci nu o pot compara cu niciun alt produs. Nu a făcut mari minuni, dar a fost ok. Acum, neavând experienţă cu astfel de produse nu ştiu ce aşteptări ar fi trebuit să am.
   M-a tentat deoarece am fost foarte mulţumită de fondul de ten Stay Matte şi de corectorul lichid (pe care l-am ales într-o nuanţă muuult prea deschisă) de la Farmasi şi pentru că am încredere în produsele acestei firme.

   Pudra compactă Happy Face este disponibilă în 6 nuanţe. Eu o am pe prima, 01, care deşi ar trebui să fie cea mai deschisă (cel puţin aşa mi s-ar părea logic), nu e. Ţin minte că atunci când am cumpărat-o voiam să iau nuanţa 06 sau ceva de genul ăsta dar înainte să ies din magazin mi-am dat seama că e prea închisă şi am avut dreptate la momentul respectiv. Nuanţa aleasă mi s-a potrivit de minune până am început să mă bronzez, apoi, deşi o luasem pentru a o folosi vara, am cam renunţat la ea pentru că faţa mea devenea prea albă prin comparaţie cu restul corpului.
     Ambalajul mi se pare super ok. Arată profi. Este făcut dintr-un material suficient de rezistent, aşa că dacă  îl scăpaţi pe jos nu păţeşte nimic; asta în condiţiile în care nu abuzaţi :)). Înăuntru găsim pudra, acoperită de o folie rezistentă şi un bureţel pentru aplicare. Eu folosesc bureţelul atunci când vreau mai multă acoperire, în rest folosesc o pensulă.
   Ingrediente: Talc,Mica,Zea Mays(Corn) Starch,Magnesium Stearate,Ethylhexylpalmitate, Liquidum Paraffinum, Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Cyclopentasiloxane/ Dimethicone Crosspolymer, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben,Ethylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Parfum, BHT. 
   Consistenţa este destul de prăfoasă. Uneori, dacă nu sunt atentă, există riscul de a rămâne cu dungi prafoase pe faţă sau de a părea mască.
   Puterea de acoperire mi se pare că e mică spre medie.  Finish-ul este unul mat, dar nu ţine mai mult de 2-3 ore. Bănuiesc că asta depinde şi de cantitate, de felul în care e aplicat, de tipul de ten, de anotimpul în care e folosit (eu l-am folosit pe timp de vară). Nu se strânge în liniile fine; dispare treptat.
   Mie îmi place foarte mult mirosul. E unul dulceag, destul de sesizabil, ceea ce ar putea reprezenta o problemă pentru unele persoane. Mi se pare că aduce cu mirosul fondului de ten Stay Matte.
   Din punct de vedere al preţului, este foarte prietenoasă. Eu am dat undeva la 6 sau 8 lei pe ea. Nu mai ţin minte exact. Pe site-ul lor o găsiţi la 10 lei.
   Valabilitate:12 luni
   Cantitate: 14 grame

post signature

3 comments:

  1. Si eu am aceasta pudra si eu sunt foarte multumita de ea. Eu am luat-o mai inchisa la culoare pentru ca aveam acasa un fond de ten prea deschis pentru tenul meu, dar in combinatie cu pudra asta nu se observa. :) Tot cam atat am dat si eu pe ea

    http://simplelifetings.blogspot.ro

    ReplyDelete
  2. Am avut si eu pudra asta si era acceptabila, avand in vedere pretul, asa cum spui si tu:)!

    ReplyDelete
  3. Eu o am si-mi place muuuult, mult :D <3

    ReplyDelete

Leave a comment. It makes me happy :)